My Electronic Diary
The Author : Mizs Ennez :
Welcome To My Humble World
An electronic diary for me to share my journeys to people who willing to read it (:



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: mizs Ennez

My favourite Things ><,
Wednesday, February 2, 2011 | 5:36 AM | 0 comments
Bila aQ obses dengan Teddy Bear..
aww....obses ku bmula sejak dibangku sekolah lagi...kerana diri nie minat benda yang lembut jadi Teddy Bear lah pilihan ku...

aQ ada teddy yg ku gelar sebagai Mr Teddy...besar..fluppy...and PINK kaler...aww...it was a gift from my mum 4 my lil sis but 4 a reason she suddenly dont want that teddy....so apa lagi aq rembat lah teddy itu lalu dijadikan harta benda ku...heheheh...

Mr Teddy is that one...heheh


Mungkin mummy penat tengok aq bawa Mr teddy tiap kali masa cuti so she decided to buy me a new one which is smaller that Mr Teddy...(actually mummy jeles sbb xselalu naik f8 compare 2 mr teddy..hehehe)
My new teddy i named it CoCo-->my bff give that name sebab dia kate teddy aq nie kaler  chocolate and dia singkatkan jadi CoCo..hehehe...

This one is my coCo...cute right..hehe..Mr teddy ada dbelakang 2...^^

Well lastly my dearest Shin Chan...given by my boifwen...my 1st  gift from him..jauh kot dia hantar..dari KL to Sabah..hehehe....actually sebelum 2 aq merajuk kat si dia....im totally a jerk that time...syukur la dia org yg penyabar...one thing i love bout him..ngee...IL my hubby ^^


From my boifwen..heheh..love him lor.. ^^
Well that it 4 today...
nite2 peeps...
^^








Old things | New things